čtvrtek 12. září 2013

Příručka pro podnikatele: 21 dní k intuitivnímu marketingu


Vedle marketingu kalkulovaného, používajícího exaktní nástroje, existuje také marketing cítěný. Jeho reprezentantem je i můj intuitivní marketing, jediná česká koncepce, jež je vyučována na vysokých školách. Největší konkurenční výhodou, kterou přináší svým uživatelům, je schopnost naladit se na „vlnu“ zákazníka. I v digitálním věku totiž stále platí, že nákupní rozhodování ovlivňují na prvním místě emoce a vnitřní potřeby.

Zájemci o hlubší proniknutí do tajů tohoto hlubokého dialogu se zákazníky a úspěšného podnikatelského stylu nyní mají možnost využít metody, která jim to umožní. Spojením pravidel intuitivního marketingu a vizuální cesty vznikla příručka 21 dní k intuitivnímu marketingu, upevňující správné návyky v duchu této koncepce a otevírající mysl novým přístupům a nápadům.

S její pomocí odstraníte mentální bariéry, otevřete stavidla tvořivosti a naladíte „přijímač“ své mysli na viditelná i skrytá přání zákazníků. Váš podnikatelský úspěch má mocného pomocníka právě v této originální publikaci. Během 21 dní si cvičeními vytvoříte novou podvědomou šablonu, která změní váš přístup k marketingu, prodeji a byznysu vůbec. Vítejte ve světě intuitivního marketingu, kde se vítězí chytrostí a emoční inteligencí!

Žádné komentáře:

Okomentovat