Vedle marketingu kalkulovaného, používajícího exaktní
nástroje, existuje také marketing cítěný. Jeho reprezentantem je i můj intuitivní marketing, jediná česká koncepce, jež je vyučována na vysokých školách.
Největší konkurenční výhodou, kterou přináší svým uživatelům, je schopnost
naladit se na „vlnu“ zákazníka. I v digitálním věku totiž stále platí, že
nákupní rozhodování ovlivňují na prvním místě emoce a vnitřní potřeby.
Zájemci o hlubší proniknutí do tajů tohoto hlubokého
dialogu se zákazníky a úspěšného podnikatelského stylu nyní mají možnost využít
metody, která jim to umožní. Spojením pravidel intuitivního marketingu a
vizuální cesty vznikla příručka 21 dní k intuitivnímu marketingu, upevňující správné návyky v duchu
této koncepce a otevírající mysl novým přístupům a nápadům.
S její pomocí odstraníte mentální bariéry, otevřete
stavidla tvořivosti a naladíte „přijímač“ své mysli na viditelná i skrytá přání
zákazníků. Váš podnikatelský úspěch má mocného pomocníka právě v této
originální publikaci. Během 21 dní si cvičeními vytvoříte novou podvědomou
šablonu, která změní váš přístup k marketingu, prodeji a byznysu vůbec. Vítejte
ve světě intuitivního marketingu, kde se vítězí chytrostí a emoční inteligencí!
Žádné komentáře:
Okomentovat